Naszym celem w Audyt Legis jest zastosowanie najnowszych narzędzi komunikacyjnych oraz wykorzystanie atutów cyfryzacji do usprawnienia obsługi księgowej. Teraz to możliwe, by niemal całkowicie wyeliminować papierowe wersje dokumentów i cieszyć się korzyściami elektronicznego biura księgowego. Dzięki współpracy z Saldeo Smart oferujemy naszym Klientom wielofunkcyjną platformę, która umożliwia odczytywanie danych z faktur wraz z elektronicznym obiegiem dokumentów. Jest to znakomite narzędzie do usprawnienia komunikacji z naszym biurem rachunkowym, do wystawiania faktur i kontroli płatności.
Przeczytaj naszą opinię o Saldeo
Dzięki platformie zyskujesz czas, eliminujesz błędy, a także masz dostęp do:
Wszystkie dane Twojej firmy i Twoich pracowników są ściśle chronione zgodnie z najnowszymi standardami w branży (patrz zakładka Bezpieczeństwo). Tu byłby link przenoszący do zakładki Bezpieczeństwo.
Sposób 1 - dodanie dokumentów przez portal Saldeo
Sposób 2 - dodanie dokumentów przez wysłanie na spersonalizowany adres e-mail
SaldeoSMART umożliwia dodawanie plików do listy dokumentów bez logowania się, poprzez wysłanie dokumentów jako załączników na indywidualny adres e-mail w aplikacji.
Należy ustawić kod PIN, który weryfikuje, czy przesłane dokumenty nie są SPAM-emipochodzą z wiarygodnego źródła: Ustawienia → Ustawienia numeru PIN.Numer PIN jest jeden niezależnie od tego, dokumenty której Firmy chcemy dodać do aplikacji.
-
W polu ODBIORCA wpisz adres indywidualny dla twojego konta. Znajdziesz go poniżej
-
W polu TEMAT
-
wpisz miesiąc, do którego chcesz dodać dokument w formacie mm/rrrr (np. 01/2020)
-
kod PIN zamieszczony poniżej. Kod PIN musi być wpisany razem z nawiasami – np. (1234a). Jeśli nie masz jeszcze kodu PIN, ustaw go poniżej.
-
skrót typu dokumentu, który dodajesz do systemu np. {nazwaskrócona}. Nazwa skrócona musi być wpisana razem z nawiasem klamrowym.
-
przykładowy temat zawierający wszystkie parametry: (01/2020) (1234a) {nazwaskrócona}
-
Dokumenty, które chcesz dodać, załącz jako załączniki.
-
Nie ważne co wpiszesz w treści wiadomości. Nie będzie ona brana pod uwagę.
Sposób 3 - dodanie dokumentów przez aplikację SaldeoPULPIT
Dzięki SaldeoPULPIT nie musisz logować się do Saldeo, wystarczy umieścić dokumenty w odpowiednio dostosowanym folderze na Twoim komputerze, a dokumenty zostaną automatycznie dodane do Twojego konta w Saldeo. Instrukcję do konfiguracji SaldeoPULPIT znajdziesz pod tym linkiem.